ja_mageia

"Χρειαζόμασταν μια ενιαία και άμεση πληροφόρηση σε όλα τα επίπεδα και τις δραστηριότητες μας την οποία μας παρείχε το ERP καθώς και online σύνδεση με το υποκατάστημά μας στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης. Η συνεχείς ενημέρωση των στελεχών της ΠΡΟΤΑΣΙΣ για τις νέες υπηρεσίες και τις εξελίξεις στην υψηλή τεχνολογία συνέβαλαν στην απόφασή μας."
Αθανάσιος Κουκάκης - Διευθύνων Σύμβουλος ΦΑΡΜΑ ΚΟΥΚΑΚΗ Α.Ε.
Αρχική E.R.P. Ενδεικτικά Έργα Ε&Δ Εμπορία Ποτών
Ε & Δ Εμπορία Ποτών
Μετά από ένα σύντομο χρονικό διάστημα της εγκατάστασης του ERP έγιναν εμφανή τα οφέλη του προγράμματος. Η επιλογή της ΠΡΟΤΑΣΙΣ βασίστηκε τόσο στην τεχνογνωσία που διαθέτει όσο και στην άριστη συνεργασία με τους ανθρώπους της, από την αρχή μέχρι σήμερα. Πλέον η Protasys είναι για εμάς ένας πολύτιμος συνεργάτης.
Ελένη Μπάλλιου - Διευθύνων Σύμβουλος Ε & Δ Α.Ε.

Προφίλ Πελάτη

Η εταιρία Ε & Δ ξεκίνησε την επαγγελματική της δράση το 1995. Μέσα στο σχετικά σύντομο αυτό χρονικό διάστημα κατόρθωσε να είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρίες στη Βόρεια Ελλάδα, στο εμπορικό και τις διανομές ποτών και τροφίμων.
Κανόνας της είναι η γρήγορη και σωστή εξυπηρέτηση εντός 24ώρου από τη στιγμή που θα πραγματοποιηθεί η παραγγελία.
Με ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα οχημάτων, το οποίο αποτελείται από 15 οχήματα κατάλληλα διαμορφωμένα με θήκες ράφια έτσι ώστε η μεταφορά να γίνεται με ταχύτητα και ασφάλεια για τα προϊόντα.


Επιχειρηματική Ανάγκη

Η πρώτη επιλογή για την αγορά ήταν η πραγματοποίηση του κανόνα της εταιρίας μας και εκεί είδαμε άμεσα και το πρώτο όφελος.
Δεύτερον, είχαμε ένα μηχανογραφικό πρόγραμμα που δεν κάλυπτε όλες τις απαιτήσεις μας. Δεν είχαμε αποτελεσματική λύση. Αυτό ήταν το δεύτερο ζήτημα που επικεντρωθήκαμε και έτσι όταν είδαμε ότι με το ERP αξιοποιείς καλύτερα την επιχειρηματική πληροφορία σε όλες τις δραστηριότητες της επιχείρησης, είπαμε τελικά ‘ΝΑΙ’. Τέλος, υπήρχε κόστος συντήρησης στο παλιό πρόγραμμα. Το κόστος όμως δεν ήταν χρηματικό, αλλά οι χαμένες ώρες και η «αναβλητικότητα».


Επιλογή Λύσης

Η λύση για τις ανάγκες της Ε & Δ ήταν η εγκατάσταση της εφαρμογής ERP, με τα modules Διαχείριση Λογαριασμών Εισπρακτέων – Πληρωτέων, Διαχείριση Αποθεμάτων – Αγορών – Πωλήσεων, Γενική Λογιστική, Advanced Reporting Tools, Customization Tools.


Οφέλη / Πλεονεκτήματα

  • Πλήρης ενοποίηση
  • Άμεση, σωστή, ταχύτατη πληροφόρηση μεταξύ των τμημάτων - online ενημέρωση
  • Αποτελεσματικό- τητα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων
  • Εξοικονόμηση επιχειρηματικών πόρων
  • Δυνατότητα επέκτασης της επιχείρησης
  • Επιτάχυνση διαδικασίας λήψης αποφάσεων
  • Νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες