ja_mageia

"Επιλέξαμε το ERP γιατί σαν εταιρία χρειαζόμασταν μία δυναμική, ευέλικτη και με πολλαπλές λειτουργίες λύση, η οποία θα ανταποκρινόταν με επιτυχία στις εξειδικευμένες ανάγκες μας. Η παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών, η άριστη εξυπηρέτηση και η μακροχρόνια εμπειρία της Protasys ήταν ένας από τους βασικούς λόγους της απόφασής μας."
Ιωάννης Πολίτης - Υπεύθυνος Πληροφορικής & Logistics ΜΑΚΙΟΣ Α.Ε.
Φάρμα Κουκάκη
Χρειαζόμασταν μια ενιαία και άμεση πληροφόρηση σε όλα τα επίπεδα και τις δραστηριότητες μας την οποία μας παρείχε το ERP καθώς και online σύνδεση με το υποκατάστημά μας στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης. Η συνεχείς ενημέρωση των στελεχών της Protasys για τις νέες υπηρεσίες και τις εξελίξεις στην υψηλή τεχνολογία συνέβαλαν στην απόφασή μας.
Αθανάσιος Κουκάκης - Διευθύνων Σύμβουλος ΦΑΡΜΑ ΚΟΥΚΑΚΗ Α.Ε.

Προφίλ Πελάτη

Η εταιρία ΦΑΡΜΑ ΚΟΥΚΑΚΗ λειτουργεί από το 1977 οργανωμένα ως πρότυπη αγελαδοτροφική μονάδα και η ταχύτατη ανάπτυξη της, την οδήγησε σε καθετοποίηση της παραγωγής το 1999 με την προσθήκη σύγχρονης μονάδας παστερίωσης. Δίνει έμφαση στην συσκευασία και προτείνει καινοτόμες λύσεις, όπως η χρησιμοποίηση για πρώτη φορά στην Ελλάδα, φιαλών Pet για το φρέσκο γάλα, γυάλινων μπολ για το γιαούρτι και πήλινων για το ρυζόγαλο, πιστοποιώντας έτσι την αφοσίωση της στην παραγωγή υγιεινών και ποιοτικών προϊόντων.

Επιχειρηματική Ανάγκη

Η αναγκαιότητα γύρω από την ολοκληρωμένη ενημέρωση και τις ανάγκες για συλλογή, επεξεργασία και εκτίμηση στοιχείων καθημερινά οδήγησαν στο ERP.

Επιλογή Λύσης

Η λύση για τις ανάγκες της ΦΑΡΜΑ ΚΟΥΚΑΚΗ ήταν η εγκατάσταση της εφαρμογής ERP, με τα modules Διαχείριση Λογαριασμών Εισπρακτέων – Πληρωτέων, Διαχείριση Αποθεμάτων, Διαχείριση Αγορών – Πωλήσεων, Γενική Λογιστική, Αναλυτική Λογιστική, Διαχείριση Παγίων, Διαχείριση Παραγωγής, Εσωλογιστική Βιομηχανική Κοστολόγηση, Κοστολόγηση Αγορών, Advanced Reporting Tools, Customization Tools.


Οφέλη / Πλεονεκτήματα

  • Αναλυτική πληροφόρηση για την παραγωγή από τις ενσωματωμένες αναφορές του συστήματος
  • Ευκολία χρήσης & σταθερότητα
  • Άμεση ενημέρωση των Πωλήσεων στο Κεντρικό
  • Αποτελεσματικό-τητα διαχείρισης πελατειακών σχέσεων
  • Επιτάχυνση διαδικασίας λήψης αποφάσεων